niedziela, 12 sierpnia 2012

nonszalancka niedziela

czym jest nonszalancja ? ... hm, nonszalancja to ignorowanie otoczenia, ignorowanie zdania otoczenia, a także arogancka swoboda w zachowywaniu się. Moim zdaniem właśnie taką "pozytywną" nonszalancją w stosunku do otaczającego świata charakteryzuje się moja ulubiona blogerka MacademianGirl, która nie boi się wyróżniać, a jej kreatywności nie stłamszą opinie innych ludzi, którzy nie zawsze znają się na tym co komentują ;) Bardzo chciałabym cechować się taką odwagą i swobodą w okazywaniu swoich pomysłów ;) Mam nadzieję, że kiedyś wynik walki Ja kontra moja słabość będzie wynosił 1:0 :D:D:D






 

kapelusz - Reserved/ bluzka - H&M/ spodnie - H&M/ buty - deezee.pl/ kurtka - szafa mamy/ wisior serce - no name/ zegarek - swatch/ bransoleta - Krupiński/ okulary - no name



hug hug, 

hugesmile ;D

10 komentarzy:

  1. Jest szaleństwo i super!!! ^^
    A wiesz, ze te buciki mi się śnią po nocach heh? Nie upolowałam ich w River Island i w Deezee też się nie załapałam :(((
    Piękne są i idealnie pasują do kurtki (która ma MEGA odjechany fason)! :)))
    Dziękuję za ciepłe słowa i powodzenia w blogowaniu Słońce! ;***

    Ściskam,
    Tamara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Skarbie :*** Buciki są super, marzyłam o takich :) gdy tylko zobaczyłam je na deezee od razu wiedziałam, że muszę je mieć ;D

      Dziękuje Kochanie za wszystko !!! Jestem Ci bardzo, bardzo, bardzo wdzięczna ;)

      Buziaki,
      J.


      Usuń
  2. love the heels and fuchsia jacket!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz:)
    strasznie podoba Mi się ta różowa narzutka:)

    Powodzenia w prowadzeniu bloga:)
    http://www.beautifulgirlandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To miło, że Macademian Girl wyróżniła CIę na swoim fb :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem !!! Doznałam lekkiego szoku, gdy zobaczyłam się na jej profilu :D Bardzo, bardzo jej dziękuje za takie wyróżnienie, poza tym Tamara jest niesamowicie ciepłą i przesympatyczną blogerką :)))))) A do tego jej styl... GENIALNY !

      Usuń