czwartek, 25 kwietnia 2013

Po bardzo długiej nieobecność ( 3 miesiące) powracam, gdyż otrzymałam wiadomość, że zostałam wyróżniona przez Monię z  AuxerreRoxa za co bardzo dziękuje Moni, która jest właścicielką bloga.

Tutaj link do bloga Moni :)  http://mycookingandjewellery.blogspot.com/ 



Zasady naszej zabawy brzmią następująco: Nominację otrzymuje się od innej osoby blogującej "za dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją osoby, które na swoim blogu nie mają zbyt dużej liczby obserwatorów. Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań. Koniecznie poinformuj nowe osoby nominowane. Warunek: nie wolno nominować osoby, od której otrzymało się wyróżnienie. 

Pytania:

1.Włosy długie czy krótkie ?
To skomplikowane, ostatnio ten zwrot stal się niezwykle modny ;) Nie lubię zbyt długo nosić długich czy krótkich włosów, więc gdy mam długie marzę o krótkich i na odwrót ;p wiem, sama nawet sobie nie potrafię dogodzić ;D

2.Dania ostre czy łagodne ?
Zdecydowanie ostre. Kuchnia meksykańska to jedna z moich ulubionych :)))

3.Styl elegancki czy wygodny ?
Elegancja też może być  wygodna, dlatego trudno jest odpowiedzieć jednoznacznie. Lubię wyglądać ciekawie i z charakterem. Ostatnio uwielbiam dziury i wszelkie suwaki <3

4.Wolisz mięso czy warzywa ?
Lubię mięsko z warzywami :)

5. Buty na wysoki obcas czy płaskie?
Niestety Pan Bóg nie obdarzył mnie wysokim wzrostem, dlatego wolę buty na wysokim obcasie, chociaż za każdym razem jak widzę wysoką dziewczynę marzę o jej wzroście i ...trampkach.

6.Książki czy gazety ?
Ze względu na to, że jestem wzrokowcem wybieram gazety, nawet kampanie reklamowe Vogue'a lub Harper's Bazaar są dla mnie interesujące :)

7.Herbata czy kawa ?
Kawa, kawa, kawa... tylko ona.

8.Optymistka czy pesymistka ?
Postrzelona wariatka.

9.Brunet czy blondyn ?
Blondyn. Lubie naturalnych, jasnych blondynów. Są niezwykle rzadko spotykani. A ja lubię unikaty.

10.Przystojny czy inteligentny ?
Przystojny i inteligentny.

11. Spodnie czy spódnica?
Zdecydowanie sukienka :p

A oto lista blogów, które nominuję do wyróżnienia :



Nominowane osoby zapraszam do zabawy:)

1 komentarz:

  1. Też kiedyś mówiłam że wolę blondynów a wyszedł mi mąż z kruczo czarnymi włosami haha :) będzie mi bardzo miło jeśli chciałabyś wziąć udział w moim pierwszym konkursie! :) do wygrania są piękne ciuszki, na prawdę byłoby mi bardzo miło :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń