środa, 15 sierpnia 2012

leopard w malinach

            Ostatnio przeglądałam swoją szafę i ze smutkiem muszę przyznać, że wykorzystuje jedyne 50 % jej zawartości, ponieważ o pozostałych 50 % nie mam zielonego pojęcia. Moja szafa jest ciemna i nadmiernie pakowna, więc ubrania skryte mrokiem są dla mnie niedostępne i przez to też nie wykorzystywane. Postanowiłam zrobić skrupulatny remanent i wrzucić do pudła wszystko to, czego nie zamierzam zakładać w najbliższym czasie. Zrobię "przedjesienne" porządki, by moja szafa z wielkiego "sajgonu" stała się przejrzystym i klarownym "kreatywnym miejscem".
             A to co po dzisiejszym "nurkowaniu" w szafie wyszperałam przedstawiam poniżej ;)
Miłego oglądania !!! 









 

marynarka - H&M/ koszula - Zara/ spodnie - H&M/ torebka - Jennifer/ buty - Aldo/ zegarek - NY/ bransoleta - House/ kolczyki - RI


Hug, hug 
hugesmile ;D






6 komentarzy:

  1. ładna bluzka!:)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. usta boskie!
    zapraszam do mnie
    oraz do obserwacji mojego bloga!
    pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje i również zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

      Usuń
  3. bardzo fajny blog :)

    Może dodamy się do ulubionych?

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo :)
    będzie to dla mnie miłe wyróżnienie, jeśli dodasz mnie do ulubionych :)
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń