poniedziałek, 29 października 2012

Fashion Week cz.2.

W części drugiej postanowiłam pokazać Wam swoją stylizację "fashionweekową". Korci mnie niesamowicie, żeby pokazać również moją siostrę, ale zagroziłam mi, że jeśli cokolwiek co dotyczy jej ujawnię to będzie ze mną źle, a na pewno na wiosnę będę jechać sobie sama do Łodzi :D ok, a więc nie ma nic... tylko ja ;P
    W moim outficie wykorzystałam wszystkie moje najdziwaczniejsze elementy garderoby, aby stworzyć z tego coś "niezwykle" pokręconego. Wydaje mi się, że udało mi się, bo nie tylko robiono mi zdjęcia, ale co najlepsze miny (dziwne !) co niektórych uczestników świadczyły o tym, że jest DOBRZE !!! Oceńcie sami, mam nadzieję, że Wam się spodoba :)




bluzka - szafa mamy/ spodnie H&M/ pasek H&M/ buty deezee.pl/ opaska Reserved/ zegarek NY 


A jeszcze coś dla duszy, czyli zdjęcia z wystawy Fashion Weeka: 




 
moje ulubione (to wyżej oczywiście)













Mam nadzieję, że napoiliście duszę tymi arcydziełami :)

Pozdrawiam i już zapraszam na część 3.
hugesmile :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz