środa, 31 lipca 2013

Marzenia nie będą tylko bańką mydlaną...

     Dzisiaj rozmawiałam z moją koleżanką ze studiów na ASP i jak zawsze po takiej rozmowie, aż płonę od pomysłów i celów, co ja nie zrobię, żeby robić to co kocham, czyli zajmować się modą, potem idę do pracy, do mojego nudnego hotelu i myśl o bajkowym życiu w modowych pieleszach umyka... Co zrobić, aby kolejny raz nie został po prostu tylko myślą, aby za myślą poszło działanie ??? Jejku, nie znoszę w sobie tego słomianego zapału, chcę dużo, dużo myślę, ale w działaniu przegrywam z innymi, bo po prostu go nie ma, a skoro nic nie robię to jak mogę mieć to czego chciałabym... tak po prostu się nie da, więc po raz kolejny postanawiam, że już tak nie będzie i tym razem nie pozwolę, żeby marzenia uszły ze mnie jak powietrze...

Dzisiaj pokażę Wam moje portfolio wykonane specjalnie na dyplom łódzkiej ASP.

 




















 

A na koniec mój pierwszy projekt zrealizowany na zajęciach z Paprockim & Brzozowskim.



Napiszcie co sądzicie o zrealizowanych projektach?

Ściskam bardzo mocno,
Justyna


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz